blog

Skuteczność reklamy wyświetlanej na monitorach wielkoformatowych względem reklamy papierowej widzianej na bilboardach

Dotarcie do odbiorcy z treściami marketingowymi jest obecnie dużo wymagającym zadaniem niż jeszcze nawet kilkanaście lat temu. Różnego rodzaju banery reklamowe stały się tak powszechne, że można je uznać za praktycznie stały element krajobrazu. Nic więc dziwnego, że skuteczność reklamy papierowej znacznie spadła i stosowane na szeroką skalę bilboardy coraz częściej wypierane są przez nowoczesne monitory wielkoformatowe oferujące dużo bardziej atrakcyjną wizualnie prezentację kontentu.

Skuteczność reklamy wyświetlanej na monitorach wielkoformatowych w porównaniu do konwencjonalnych bilboardów

Tym co przyciąga uwagę odbiorcy obserwującego otoczenie jest ruch. Dlatego właśnie nawet najbardziej kreatywne, statyczne rozwiązania reklamowe bardzo często pozostają niezauważone przez potencjalnych klientów. Inaczej ma się sprawa z monitorami wielkoformatowymi, które są zdecydowanie lepiej dostosowane do potrzeb współczesnego konsumenta – zapewniają one bowiem dynamicznie wyświetlane obrazy zawierające krótki, łatwy do zapamiętania komunikat. Tak sformułowana zachęta do skorzystania z usług lub zakupu określonych produktów jest dużo bardziej skuteczna z perspektywy marketingowej, zwłaszcza jeżeli Państwa grupą docelową są osoby w młodym lub średnim wieku.

Monitory wielkoformatowe – estetyczna, łatwa w zarządzaniu, a przede wszystkim skuteczna alternatywa dla reklamy papierowej

W obecnych czasach, człowiek przyzwyczajany jest do treści multimedialnych w postaci np. krótkich filmików, już od najmłodszych lat. To jedna z przyczyn tak wysokiej skuteczności akcji informacyjnych oraz promocyjnych realizowanych przy użyciu monitorów wielkoformatowych – w świecie, w którym o uwagę odbiorcy rywalizuje jednocześnie nawet kilkanaście różnych obiektów, tradycyjna reklama drukowana wypada po prostu bardzo blado przy nowoczesnych systemach Digital Signage.

Tego typu rozwiązania są ponadto niezwykle wszechstronne. Bez problemu można je zastosować zarówno w obszarze indoor, jak i outdoor, dostosować do indywidualnych potrzeb Klienta, przygotować do nieprzerwanej pracy 24/7 i elastycznie zarządzać wyświetlanymi treściami. To z kolei przekłada się na niższe koszty kampanii reklamowych – nie trzeba już przygotowywać nowych bilboardów czy plakatów, gdy tylko oferta ulegnie zmianie.

Jeżeli chcą Państwo wydatnie zwiększyć rozpoznawalność własnej firmy, serdecznie zapraszamy do nas! Pomożemy Państwu dobrać odpowiednie monitory wielkoformatowe do profilu prowadzonej działalności.

Pozostałe wpisy