oferta

Systemy kolejkowe

Jakość obsługi ma znaczenie!

Zadbaj o organizację w swojej placówce

Wyobraź sobie, że zamierzając załatwić jakąś sprawę, udajesz się do firmy albo urzędu. Wchodzisz, a na miejscu, zamiast uśmiechniętego, kompetentnego pracownika, wita Cię tłum interesantów i już wiesz, że będziesz stać długo w kolejce. Wszyscy na coś czekają, ale nie wiadomo właściwie na co, ani gdzie się udać, żeby załatwić sprawę i uzyskać pomoc. Wygląda na to, że oczekiwanie potrwa długo, ale nie wiesz dokładnie ile. Zastanawiasz się, czy zdążysz na umówione spotkanie i czy w ogóle dotarłeś we właściwe miejsce… Frustrujące, prawd?

Więcej zadowolonych klientów

Klienci nie lubią stać w długich kolejkach. Kiedy wchodzą do budynku firmy, przychodni lub urzędu i nie wiedzą, dokąd udać się w pierwszej kolejności, odczuwają złość i frustrację, a nierzadko rezygnują w ogóle z zamierzonego kontaktu lub usługi.

Bezstresowa obsługa interesantów

Chcesz uniknąć takiego scenariusza? Zainwestuj w elektroniczne systemy kolejkowe! To rozwiązanie pozwoli ci przyciągać nowych klientów, zbierać opinie od obecnych i zapewni szybką, sprawną oraz bezstresową obsługę interesantów (koniec ze staniem w długiej kolejce!). Przy okazji będziesz zyskiwać, dzięki emisji reklam i możliwości personalizacji przekazu marketingowego skierowanego do poszczególnych osób. Obniżysz też koszty obsługi klienta i zwiększysz przychody swojej firmy.
Jak to działa? Dzięki systemom kolejkowym interesant wchodzi do placówki i pobiera numerek z dyspensera. Następnie spokojnie oczekuje na swoją kolejkę, a finalnie odczytuje z ekranu informację, do którego stanowiska musi się udać. Osoba obsługująca ma możliwość wyświetlania kolejnych wolnych numerków, ponaglania dźwiękowego, a nawet zaproszenia klienta z konkretnym numerem do stanowiska. To takie proste!

Zacznijmy jednak od podstaw –  jak dokładnie działa tego rodzaju system i dla kogo jest przeznaczony? Dlaczego warto wprowadzić go w swojej firmie?

Przede wszystkim dlatego, że to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb i pełna elastyczność. System kolejkowy, dzięki modułowej strukturze, dopasuje się pod względem funkcjonalności do specyfiki działania zarządzanej przez Ciebie placówki. To sprawi, że wizyta klienta w punktach obsługi będzie dla niego pozytywnym doświadczeniem.

Systemy kolejkowe

– jak ograniczyć interesantom przykre stanie w kolejce?
Systemy kolejkowe to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów na wszystkich etapach jego kontaktu z firmą, w placówce lub poza nią. Umożliwia rezerwację spotkania przez Internet, wspomaga przebieg wizyty i zapewnia możliwość wyświetlania dedykowanych reklam oraz wyrażania opinii.
rezerwacja-online

rezerwacja online

Narzędzia, z których składa się system kolejkowy, umożliwiają klientom rezerwację wizyty na konkretny, dogodny dla nich termin przez przeglądarkę internetową lub w specjalnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej. Umawianie wizyt przez Internet w trybie samoobsługowym 24h/dobę pozwala na wybór odpowiadającej daty i godziny z puli dostępnych terminów.

odbiór biletu

Systemy kolejkowe to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów na wszystkich etapach jego kontaktu z firmą, w placówce lub poza nią. Umożliwia rezerwację spotkania przez Internet, wspomaga przebieg wizyty i zapewnia możliwość wyświetlania dedykowanych reklam oraz wyrażania opinii. Dla każdej kategorii usługi drukowany jest dedykowany bilet. Na bilecie klient otrzymuje wydrukowany indywidualny numer, dzięki któremu rezerwuje miejsce w wirtualnej kolejce.

wydruk-biletu
bilety

oczekiwanie

Kolejnym krokiem jest udanie się z pobranym numerem biletu do odpowiedniego miejsca oczekiwania: na bilecie umieszczona jest oczywiście szczegółowa informacja, gdzie należy się udać, aby nikt nie tracił czasu, błądząc po budynku. W tym czasie na ekranach multimedialnych mogą być wyświetlane ważne informacje i komunikaty, co sprawia, że oczekiwanie klientów w kolejce jest przyjemniejsze i mniej krępujące.

śledzenie postępu

Firma korzystająca z systemu kolejkowego może dobierać przekaz do poszczególnych grup interesantów. Klient ma też możliwość obserwowania postępu kolejki w swojej aplikacji mobilnej powiązanej z systemem kolejkowym: gdy wyświetli się aktualny numer przywoływanego biletu, komunikator głosowy wezwie interesanta do udania się na konkretne stanowisko lub do wybranego pokoju. System umożliwia też priorytetowe lub ponowne wezwanie klienta albo skierowanie go do innej kolejki.

ekran-led
bilety

ocena wizyty

Po skorzystaniu z usługi interesanci mogą wyrazić opinię na temat obsługi klienta i usług Twojej firmy w aplikacji mobilnej, za pośrednictwem strony www lub od razu przy wyjściu z placówki, korzystając z dedykowanego do tego celu panelu dotykowego. Dzięki tak zaprojektowanemu rozwiązaniu wyrażanie odczuć związanych z wizytą jest szybkie i umożliwia zdobycie dużej liczby informacji zwrotnych w krótkim czasie. Wszystkie dane gromadzone są na serwerze centralnym, umożliwiając szybki wgląd oraz ich analizę. Dodatkowo badanie satysfakcji klientów pozwala na podnoszenie standardów obsługi.

produkty

System kolejkowy

– z czego się składa?

Na system kolejkowy składa się szereg narzędzi umożliwiających sprawną i kompleksową obsługę klienta. W skład systemu wchodzi:

aplikacje-mobilne

Aplikacja mobilna

Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług z uwagi na fakt, że połowa ruchu w polskim Internecie realizuje się za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacja mobilna dostosowana jest do wymagań firmy, dzięki której klient może m.in. sprawdzić dostępność usług w poszczególnych placówkach, wypełnić elektroniczne formularze, zarezerwować wizytę, zostać przywołany do odpowiedniego stanowiska i wyrazić opinię o całej usłudze. Wszystkie informacje są aktualizowane w czasie rzeczywistym i pozwalają kreować spersonalizowany model obsługi klienta.

automat-biletowy

Bileter

Spersonalizowany Bileter naścienny lub wolnostojący umieszczany w oddziałach i placówkach, który umożliwia klientowi wydrukowanie informacji o wcześniej zarezerwowanej wizycie lub umówienie usługi. Warto zadbać o to, aby automat biletowy nie tylko komponował się z otoczeniem, ale stanowił najnowocześniejsze rozwiązanie w kontakcie z klientem.

aplikacje-mobilne

Ekrany główne i stanowiskowe

Ekrany w formie paneli LED lub wyświetlaczy LCD, które powinny być dobrze widoczne i umiejscowione nad konkretnym stanowiskiem tak, aby klient nie miał wątpliwości, do którego miejsca podjeść. Na takich ekranach pokazuje się numer biletu lub identyfikator klienta, który wzywany jest do poszczególnych stanowisk obsługi. W przerwach pomiędzy wyświetlaniem poszczególnych numerów biletów na ekranach mogą pojawiać się reklamy dopasowane do danej grup odbiorców.

terminale-przywolywawcze

Terminale przywoławcze

Umożliwiają priorytetowe oraz ponowne przywołanie klienta, przeniesienie go w razie potrzeby do innej kolejki lub stanowiska, a także dostęp do podstawowych danych o kliencie za pomocą systemu identyfikacji i monitorowanie czasu obsługi klienta w celu poprawienia jakości obsługi.

panel-do-badania-opinii

Panel do badania opinii klientów

Panel do badania opinii klientów umożliwiający w prosty sposób (często za pomocą ikonek wyrażających emocje lub skali liczbowej) określić stan zadowolenia interesanta z wizyty i poziomu obsługi klienta. Dzięki temu istnieje możliwość stałej poprawy zaangażowania klientów i pracowników przy pomocy analizy gromadzonych przez system informacji zwrotnych.

Możliwość obsługi zdalnej

Istnieje też możliwość utworzenia punktów samodzielnej obsługi klienta, dzięki którym bez otwierania dodatkowego oddziału można zapewnić odbiorcom skorzystanie z usług w ich miejscu zamieszkania. Punkty mogą być wyposażone w ekran i kamerę, dzięki czemu istnieje możliwość nawiązania wirtualnej łączności z pracownikiem firmy.

Spójność systemu kolejkowego

Na tak sprawne działanie systemu kolejkowego składa się kilka różnych narzędzi.

Największe znaczenie mają moduł Digital Signage – kompletne narzędzie dystrybucji informacji i reklam, dzięki któremu w aplikacji mobilnej i na ekranach mogą być wyświetlane spersonalizowane komunikaty marketingowe zwiększające skuteczność działań reklamowych, a także moduł Identyfikacji Klienta – który umożliwia rozpoznanie interesanta już na etapie pobierania przez niego biletu w dyspenserze, dzięki niemu można powitać klienta spersonalizowanym komunikatem i wyświetlić mu dopasowane do jego potrzeb reklamy.

Działanie systemu kolejkowego wspiera też moduł Business Intelligence, umożliwiający automatyczne monitorowanie działań wszystkich oddziałów firmy i opinii, które wyrażane są o jej działaniach w Internecie, również na portalach społecznościowych. Spośród wszystkich danych można wybrać te, które gwarantuję elastyczność w zarządzaniu. Analiza danych w czasie rzeczywistym oraz danych historycznych pozwala dostosować działanie placówki do bieżącego stanu obsługi.

korzyści

Zalety wdrożenia systemu kolejkowego

Zastanawiasz się jeszcze, czy system kolejkowy to rozwiązanie właściwe dla twojej firmy? Nie wahaj się!

Dla klienta:

ikona-korzysci
zdobycie zaufania twoich klientów
ikona-korzysci
wygodna, szybka rezerwacja wizyty bez kolejki
ikona-korzysci

komfortowa atmosfera oczekiwania w kolejce na obsługę

ikona-korzysci

możliwość załatwienia części spraw w całości przez Internet

Interesant przychodzi załatwić sprawę z pozytywnym nastawieniem i wychodzi z twojej firmy bez bólu głowy. Dzięki sprawnej obsłudze jest też bardziej skłonny do skorzystania z usług w przyszłości i polecania jej swoim znajomym.

Dla Ciebie i Twojej firmy:

ikona-korzysci
Instalując samoobsługowe punkty obsługi klienta, masz też możliwość rozszerzyć zasięg działań swojej firmy bez ponoszenia dodatkowych, niepotrzebnych kosztów.
ikona-korzysci
Ty, jako reklamodawca masz szansę wywrzeć pozytywne wrażenie na kliencie i zaprezentować mu spersonifikowane reklamy proponujące produkty lub usługi, które najprawdopodobniej spełnią jego potrzeby i wymagania.
ikona-korzysci
Możesz też łatwiej kontrolować działania swoich pracowników, stale monitorując jakość obsługi klienta w poszczególnych oddziałach.
ikona-korzysci
Kontrola opinii wyrażanych o usługach twojej firmy w Internecie pozwala zdobywać nowych klientów i zapobiegać niezadowoleniu dotychczasowych interesantów.
Automatyzacja części działań związanych z obsługą klienta pozwala obniżyć koszty, a szerokie możliwości wyświetlania reklam, jak również poprawa doświadczeń klienta sprzyjają zwiększeniu zysków płynących z działalności firmy.

System kolejkowy w Twojej firmie

Przekonany? Zadzwoń lub napisz do nas już dziś, a priorytetowo zajmiemy się realizacją wszelkich formalności związanych ze wdrożeniem systemu kolejkowego w Twojej firmie. Masz jeszcze jakieś pytania? Skontaktuj się z nami: odpowiemy na nie wszystkie!