oferta

Systemy kolejkowe

Jakość obsługi ma znaczenie!

Zadbaj o organizację w swojej placówce

Wyobraź sobie, że zamierzając załatwić jakąś sprawę, udajesz się do firmy albo urzędu. Wchodzisz, a na miejscu zamiast uśmiechniętego, kompetentnego pracownika wita Cię tłum interesantów. Wszyscy na coś czekają, ale nie wiadomo właściwie na co, ani gdzie się udać, żeby załatwić sprawę i uzyskać pomoc. Wygląda na to, że oczekiwanie potrwa długo, ale nie wiesz dokładnie ile. Zastanawiasz się, czy zdążysz na umówione spotkanie i czy w ogóle dotarłeś we właściwe miejsce… Frustrujące, prawda?

Więcej zadowolonych klientów

Klienci nie lubią stać w długich kolejkach. Kiedy wchodzą do budynku firmy, przychodni lub urzędu i nie wiedzą, dokąd udać się w pierwszej kolejności, odczuwają złość i frustrację, a nierzadko rezygnują w ogóle z zamierzonego kontraktu lub usługi.

Bezstresowa obsługa interesantów

Chcesz uniknąć takiego scenariusza? Zainwestuj w elektroniczne systemy kolejkowe! To rozwiązanie pozwoli ci przyciągać nowych klientów, zbierać opinie od obecnych i zapewni szybką, sprawną oraz bezstresową obsługę interesantów. Przy okazji będziesz zyskiwać, dzięki emisji reklam i możliwości personalizacji przekazu marketingowego skierowanego do poszczególnych osób. Obniżysz też koszty obsługi klienta i zwiększysz przychody swojej firmy.
Zacznijmy jednak od podstaw –  jak dokładnie działa tego rodzaju system i dla kogo jest przeznaczony? Dlaczego warto wprowadzić go w swojej firmie?

Systemy kolejkowe

– jak ograniczyć interesantom przykre stanie w kolejce?
Systemy kolejkowe to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów na wszystkich etapach jego kontaktu z firmą, w placówce lub poza nią. Umożliwia rezerwację spotkania przez Internet, wspomaga przebieg wizyty i zapewnia możliwość wyświetlania dedykowanych reklam oraz wyrażania opinii.
rezerwacja-online

rezerwacja online

Narzędzia, z których składa się system kolejkowy, umożliwiają klientom rezerwację wizyty na konkretny, dogodny dla nich termin przez przeglądarkę internetową lub w specjalnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej.

odbiór biletu

Systemy kolejkowe to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów na wszystkich etapach jego kontaktu z firmą, w placówce lub poza nią. Umożliwia rezerwację spotkania przez Internet, wspomaga przebieg wizyty i zapewnia możliwość wyświetlania dedykowanych reklam oraz wyrażania opinii.
wydruk-biletu
bilety

oczekiwanie

Kolejnym krokiem jest udanie się z pobranym drukiem do odpowiedniego miejsca oczekiwania: na bilecie umieszczona jest oczywiście szczegółowa informacja, gdzie należy się udać, aby nikt nie tracił czasu, błądząc po budynku.

śledzenie postępu

Firma korzystająca z systemu kolejkowego może dobierać przekaz do poszczególnych grup interesantów. Klient ma też możliwość obserwowania postępu kolejki w swojej aplikacji mobilnej powiązanej z systemem kolejkowym: gdy przyjdzie czas, narzędzie wezwie interesanta do udania się na konkretne stanowisko lub do wybranego pokoju. System umożliwia też priorytetowe lub ponowne wezwanie klienta albo skierowanie go do innej kolejki.
ekran-led
bilety

ocena wizyty

Po skorzystaniu z usługi interesanci mogą wyrazić opinię na temat obsługi klienta i usług Twojej firmy w aplikacji mobilnej, za pośrednictwem strony www lub od razu przy wyjściu z placówki, korzystając z dedykowanego do tego celu panelu dotykowego. Dzięki tak zaprojektowanemu rozwiązaniu wyrażanie odczuć związanych z wizytą jest szybkie i umożliwia zdobycie dużej liczby informacji zwrotnych w krótkim czasie.

produkty

System kolejkowy

– z czego się składa?

Na system kolejkowy składa się szereg narzędzi umożliwiających sprawną i kompleksową obsługę klienta. W skład systemu wchodzi:

aplikacje-mobilne

Aplikacja mobilna

dostosowana do wymagań firmy, dzięki której klient może m.in. sprawdzić dostępność usług w poszczególnych placówkach, wypełnić elektroniczne formularze, zarezerwować wizytę, zostać przywołany do odpowiedniego stanowiska i wyrazić opinię o całej usłudze. Wszystkie informacje są aktualizowane w czasie rzeczywistym.
automat-biletowy

Bileter

Spersonalizowany Bileter naścienny lub wolnostojący umieszczany w oddziałach i placówkach, który umożliwia klientowi wydrukowanie informacji o wcześniej zarezerwowanej wizycie lub umówienie usługi.
aplikacje-mobilne

Ekrany główne i stanowiskowe

Ekrany w formie paneli LED lub wyświetlaczy LCD. Na takich ekranach pokazuje się numer biletu lub identyfikator klienta, który wzywany jest do poszczególnych stanowisk obsługi. W przerwach pomiędzy wyświetlaniem poszczególnych numerów biletów na ekranach mogą pojawiać się reklamy dopasowane do zapotrzebowań poszczególnych grup odbiorców.

terminale-przywolywawcze

Terminale przywoławcze

Umożliwiają priorytetowe oraz ponowne przywołanie klienta, przeniesienie go w razie potrzeby do innej kolejki lub stanowiska, a także dostęp do podstawowych danych o kliencie za pomocą systemu identyfikacji i monitorowanie czasu obsługi klienta w celu poprawienia jakości obsługi.
panel-do-badania-opinii

Panel do badania opinii klientów

Panel do badania opinii klientów umożliwiający w prosty sposób (często za pomocą ikonek wyrażających emocje lub skali liczbowej) określić stan zadowolenia interesanta z wizyty i poziomu obsługi klienta.

Możliwość obsługi zdalnej

Istnieje też możliwość utworzenia punktów samodzielnej obsługi klienta, dzięki którym bez otwierania dodatkowego oddziału można zapewnić odbiorcom skorzystanie z usług w ich miejscu zamieszkania. Punkty mogą być wyposażone w ekran i kamerę, dzięki czemu istnieje możliwość nawiązania wirtualnej łączności z pracownikiem firmy.

Spójność systemu kolejkowego

Na tak sprawne działanie systemu kolejkowego składa się kilka różnych narzędzi.
Największe znaczenie mają system Digital Signage, dzięki któremu w aplikacji mobilnej i na ekranach mogą być wyświetlane spersonalizowane komunikaty marketingowe zwiększające skuteczność działań reklamowych, a także System Identyfikacji Klienta, który umożliwia rozpoznanie interesanta już na etapie pobierania przez niego biletu: dzięki niemu można powitać klienta spersonalizowanym komunikatem i wyświetlić mu dopasowane do jego potrzeb reklamy.
Działanie systemu kolejkowego wspiera też moduł Business Intelligence, umożliwiający automatyczne monitorowanie działań wszystkich oddziałów firmy i opinii, które wyrażane są o jej działaniach w Internecie, również na portalach społecznościowych.

korzyści

Zalety wdrożenia systemu kolejkowego

Zastanawiasz się jeszcze, czy system kolejkowy to rozwiązanie właściwe dla twojej firmy? Nie wahaj się!

Dla klienta:

ikona-korzysci
zdobycie zaufania twoich klientów
ikona-korzysci
wygodna, szybka rezerwacja wizyty bez kolejki
ikona-korzysci
mozliwość załatwienia części spraw w całości przez Internet
ikona-korzysci
przejrzysta ścieżka wizyty w placówce lub oddziale aktualizowana w czasie rzeczywistym
Interesant przychodzi załatwić sprawę z pozytywnym nastawieniem i wychodzi z twojej firmy bez bólu głowy. Dzięki sprawnej obsłudze jest też bardziej skłonny do skorzystania z usług w przyszłości i polecania jej swoim znajomym.

Dla Ciebie i Twojej firmy:

ikona-korzysci
Instalując samoobsługowe punkty obsługi klienta, masz też możliwość rozszerzyć zasięg działań swojej firmy bez ponoszenia dodatkowych, niepotrzebnych kosztów.
ikona-korzysci
Ty, jako reklamodawca masz szansę wywrzeć pozytywne wrażenie na kliencie i zaprezentować mu spersonifikowane reklamy proponujące produkty lub usługi, które najprawdopodobniej spełnią jego potrzeby i wymagania.
ikona-korzysci
Możesz też łatwiej kontrolować działania swoich pracowników, stale monitorując jakość obsługi klienta w poszczególnych oddziałach.
ikona-korzysci
Kontrola opinii wyrażanych o usługach twojej firmy w Internecie pozwala zdobywać nowych klientów i zapobiegać niezadowoleniu dotychczasowych interesantów.
Automatyzacja części działań związanych z obsługą klienta pozwala obniżyć koszty, a szerokie możliwości wyświetlania reklam, jak również poprawa doświadczeń klienta sprzyjają zwiększeniu zysków płynących z działalności firmy.

System kolejkowy w Twojej firmie

Przekonany? Zadzwoń lub napisz do nas już dziś, a priorytetowo zajmiemy się realizacją wszelkich formalności związanych ze wdrożeniem systemu kolejkowego w Twojej firmie. Masz jeszcze jakieś pytania? Skontaktuj się z nami: odpowiemy na nie wszystkie!