blog

Najlepsze praktyki projektowania i wykorzystywania treści w digital signage ?

Najnowsze technologie reklamy otwierają przed przedsiębiorcami nieskończony ogrom możliwości w zakresie projektowania atrakcyjnych wizualnie treści. System Digital Signage trzeba jednak jeszcze umieć wykorzystać – wiele firm na rynku stosuje już przecież te same rozwiązania i do wyróżnienia się na tle konkurencji potrzeba naprawdę dobrze przemyślanej strategii marketingowej. Zastanawiasz się, jakie są najlepsze praktyki w zakresie tworzenia, a później prezentowania treści z wykorzystaniem Digital Signage? Przygotowaliśmy dzisiaj dla Ciebie garść porad, które mogą Ci pomóc w zdobyciu uwagi klienta.

1. Postaw na poczucie humoru

Nie trzeba szeroko zakrojonych badań, aby wiedzieć, że poszczególne grupy odbiorców bawi zupełnie co innego. Zanim więc stworzysz film promujący swoje produkty lub usługi, postaraj się dokładnie poznać upodobania osób, do których kierujesz reklamę. Jeżeli uda Ci się wywołać uśmiech na ich twarzy, możesz mieć pewność, że nazwa Twojej marki zostanie zapamiętana i będzie im się miło kojarzyć. Stąd już tylko krok do zdobycia nowego klienta i zwiększenia sprzedaży.

System Digital Signage jest idealny do projektowania i wyświetlania zabawnych treści. Jeżeli tylko pozwala Ci na to branża (w przypadku np. usług pogrzebowych takie działania raczej nie będą w dobrym smaku), nie wahaj się wyróżnić z tłumu w pozytywny sposób!

2. Pamiętaj, że najprostszy przekaz często jest najlepszy

Dzisiejszy odbiorca nie ma czasu na czytanie ściany tekstu. Zdecydowanie lepiej postawić więc na chwytliwe hasło reklamowe i ciekawe efekty audiowizualne, które przykują uwagę naszego potencjalnego klienta do ekranu monitora z systemem Digital Signage. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, postaraj się więc, aby było jak najbardziej pozytywne!

3. Często zmieniaj treści

Dzięki systemowi Digital Signage nie będziesz mieć problemów z wyświetleniem dużo wcześniej przygotowanych treści w precyzyjnie wybranym momencie. Stwórz unikatową kompozycję filmów i komunikatów, poinformuj o promocjach na dany dzień i dodaj ciekawą poradę dla Twojej grupy docelowej. Częsta aktualizacja to także najlepszy sposób na sprawdzenie, które z treści są odbierane dobrze, a które niekoniecznie.

Pozostałe wpisy