blog

Jak zintegrować system Digital Signage z innymi narzędziami marketingowymi i systemami informatycznymi?

W obecnych czasach, aby zaangażować odbiorcę, nie wystarczą reklamy w formie tradycyjnej. Potrzeba dobrze zaplanowanej strategii i wykorzystania nowoczesnych technologii. W tym celu doskonale sprawdza się system Digital Signage, dzięki któremu możliwa jest prezentacja treści w formie multimedialnej. To połączenie cyfrowych nośników wraz z systemami: tworzenia treści, zarządzania nią, analizy i raportowania, a także zarządzania urządzeniami. Zastanawiasz się nad integracją Digital Signage z innymi narzędziami, które pozwolą Ci tworzyć interesujące treści? Zapoznaj się z artykułem!

Media społecznościowe na ekranach odbiorców

Nowoczesne oprogramowania są tworzone tak, aby były intuicyjne i łatwe w obsłudze. Z tego względu już dzięki kilku kliknięciom możesz połączyć się m.in. z mediami społecznościowymi, aby wyświetlić recenzje użytkowników. Taką opcję umożliwia ogromna baza widgetów w tym np. Facebooka czy Twittera. Wystarczy jedynie przeciągnąć na tablicę ikonę medium i dostosować wyświetlane treści czy częstotliwość ich odświeżania do swoich potrzeb.

Innym przykładem jest integracja systemu Digital Signage z bazą danych zlokalizowaną w chmurze, m.in. w OneDrive czy Google Sheets. Można to zrobić już za pomocą jednego linku i dzięki temu przeprowadzić np. szybką aktualizację menu w restauracji.

Wielopłaszczyznowa integracja

Ciekawym przykładem wykorzystującym integrację systemu Digital Signage, jest case study serbskiej sieci aptek BENU Pharmacy. Współpraca z firmą Wallboard, której przedstawicielem jesteśmy w Polsce, zaowocowała stworzeniem efektywnego sposobu na cross-selling wyrobów medycznych. System został połączony z kamerami AI, rozpoznającymi płeć i wiek klientów oraz bazą danych znajdującą się w edytorze kalkulacyjnym Google. Dzięki temu podczas zakupu konkretnego produktu, wyświetlany był dopasowany do niego dodatkowy artykuł, dobrany również pod względem płci. Wszystkie możliwe kombinacje znajdowały się w bazie danych.

Jak pokazuje powyższy przykład, włączenie nowoczesnych technologii to dobry sposób na zwiększenie sprzedaży, a dodatkowo utrzymanie zainteresowania odbiorców. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat integracji, skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na Twoje pytania.

Pozostałe wpisy