blog

Integracja systemów kolejkowych z innymi narzędziami wspierającymi obsługę klienta

Zapewne każdy z nas miał kiedyś okazję oczekiwać w długiej kolejce w placówce medycznej, banku czy urzędzie. Wszechobecny chaos, brak odpowiedniej organizacji i trwonienie czasu to kwestie, które przyprawiają o dreszcze. Nie da się ukryć, że wiele osób na tej podstawie buduje swoją opinię. Gdy są oni niezadowoleni, szukają innych miejsc, które podążają za najnowszymi technologiami i narzędziami oraz dbają o pozytywne doświadczenia klientów. Właśnie to oferują systemy kolejkowe, które usprawniają proces ich obsługi, tym samym minimalizując odczuwane zagubienie w placówce i zmniejszając kolejki.

Mogą one funkcjonować niezależnie, jednak dzięki integracji z różnymi narzędziami, zyskują więcej zalet i pozwalają na sprawniejszą obsługę. Przykładem może być HIS, czyli Szpitalny System Informacyjny, który umożliwia zarządzanie sprawami administracyjnymi, finansowymi oraz archiwizację danych dotyczących procedur diagnostyczno-terapeutycznych. Jego integracja z systemem kolejkowym pozwala np. na wykorzystanie terminarza i szybką weryfikację umówionej wizyty, sprawdzenie ważności ubezpieczenia oraz sprawne kierowanie pacjenta prosto do gabinetu.

Integracja nie tylko w placówce medycznej

Systemy kolejkowe wykorzystywane są w wielu różnych branżach, więc możemy przeprowadzać ich integrację z innymi narzędziami i aplikacjami. Może to być np. CRM używany w danej firmie. Pozwala on gromadzić dane dotyczące klientów, identyfikować ich w pierwszym punkcie kontaktu, a także analizować ich podróż. To może w znacznym stopniu wpłynąć na polepszenie jakości obsługi. Innym przykładem jest WhatsApp, poprzez który można wysyłać informacje o stanie kolejki. Takie działania przyczyniają się do budowania pozytywnej opinii klienta o placówce i pozwalają mu zorganizować swój czas.

Inwestycja w nowoczesne i efektywne rozwiązania

Już wiesz, że integracja systemów kolejkowych z innymi narzędziami wspierającymi obsługę klienta ma wiele zalet, nie tylko związanych z optymalizacją procesów, ale i z poprawą doświadczeń ich uczestników. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Pozostałe wpisy