blog

Czy Polski sektor bankowy gotowy jest na placówki z wirtualnymi stanowiskami obsługi i dedykowanymi

Innowacyjne rozwiązania ułatwiające zarządzanie płatnościami, pozwalające zapoznać się z ofertą danej placówki w przejrzysty i wygodny sposób, bądź umożliwiające pozyskanie wszystkich niezbędnych informacji od doradcy bez uciążliwego oczekiwania w kolejce, są bardzo ciepło przyjmowane przez obywateli naszego kraju. Nic więc dziwnego, że rodzime banki coraz śmielej spoglądają w ich stronę, chcąc zapewnić swoim klientom maksimum komfortu i – oczywiście – wyróżnić się na tle konkurencji.

Czy polski sektor bankowy jest gotowy na placówki z wirtualnymi stanowiskami obsługi i dedykowanymi urządzeniami samoobsługowymi?

Okazuje się, że jak najbardziej, a pandemia koronawirusa jeszcze bardziej zmotywowała instytucje finansowe do stawiania na systemy niewymagające bezpośredniego kontaktu dwóch obcych sobie osób. W największych oddziałach pojawiły się już wirtualne stanowiska obsługi, gdzie można otworzyć nowy rachunek, wyrobić kartę debetową, zapoznać się interaktywnymi treściami wideo prezentującymi produkty finansowe lub – w razie potrzeby skonsultować się z doradcą w formie wideokonferencji. Popularne są w szczególności infokioski z dostępem do Internetu wyposażone w dedykowane urządzenia samoobsługowe zapewniające cały szereg funkcjonalności. Za ich pomocą można np. skanować dokumenty przelewów i dowody tożsamości, dokonywać transakcji płatniczych i drukować potwierdzenia na miejscu, a nawet wymieniać waluty!

Nic więc dziwnego, że polskie banki wdrażają już nie tylko wirtualne stanowiska obsługi, lecz coraz częściej decydują się na otwarcie całkowicie samoobsługowych oddziałów z dedykowanymi urządzeniami – pierwsza w Polsce placówka tego typu powstała w 2014 r., w warszawskich Złotych Tarasach.

Technologia Digital Signage w służbie bankowości

W przypadku placówek z wirtualnymi stanowiskami obsługi, świetnym rozwiązaniem są ekrany LED z systemem Digital Signage. Po ich zainstalowaniu, bardzo łatwo można wyświetlić klientowi instrukcje dotyczące obsługi dostępnych, dedykowanych dla konkretnej instytucji urządzeń samoobsługowych, a także informacje na temat ostatnio wdrożonych nowości czy reklamy w atrakcyjnej formie.

Chętnie zaprojektujemy dla Państwa funkcjonalne, wirtualne stanowiska obsługi i urządzenia samoobsługowe specjalnie dedykowane sektorowi bankowemu. Wystarczy się z nami skontaktować i przedstawić swoje potrzeby!

Pozostałe wpisy