blog

Reklama w biurowcu – czy to dobry pomysł?

Wielopiętrowe budynki będące siedzibą nawet kilkudziesięciu firm to miejsca, w których niełatwo się odnaleźć, zwłaszcza komuś, kto odwiedza je po raz pierwszy. W wielu z nich nawet w obecnych czasach informacje podane są w niezbyt trafny sposób – przykładowo z użyciem tablic z trudnymi do odczytania z daleka napisami. Z pomocą przychodzą na szczęście nowoczesne technologie, dzięki którym możliwe jest nie tylko zamieszczenie cennych dla potencjalnego Klienta, podstawowych danych o firmie, jej lokalizacji i ofercie, ale też stworzenie atrakcyjnej wizualnie reklamy w biurowcu.

W co warto zainwestować?

Co raz więcej przedsiębiorstw decyduje się na inwestycję w elastyczne systemy Digital Signage, w ramach których można połączyć ze sobą kilka lub nawet większą liczbę monitorów LED tworząc ogromną, przykuwającą uwagę przestrzeń informacyjno-reklamową. Świetnym pomysłem jest też instalacja transparentnych ekranów LED, które otworzą przed Tobą całkowicie nowe możliwości w kwestii docierania do odbiorców z kreatywnym przekazem marketingowym.

Nowoczesna reklama w biurowcu w oparciu o technologię Digital Signage – opłaca się?

Bazując na feedbacku od Klientów, możemy zapewnić, że inwestycje w funkcjonalne monitory bądź przezroczyste ekrany LED wiążą się z całym szeregiem korzyści dla firmy. Taka forma reklamy w biurowcu jest przede wszystkim dostosowana do aktualnych oczekiwań konsumentów. Nikt już nie wypatruje statycznych banerów, tablic ogłoszeniowych, plakatów itp. Jeżeli tylko w zasięgu wzroku pojawia się monitor wyświetlający wideo, to uwaga Klienta natychmiast kieruje się na niego.

Taki sposób komunikacji szybko pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, a jeżeli treść informacyjna przygotowana zostanie w ciekawy, nieszablonowy sposób, odbiorca nie tylko zdecydowanie lepiej ją zapamięta, ale też firma zacznie mu się po prostu lepiej kojarzyć. Systemy reklamowe Digital Signage w biurowcu ułatwiają ponadto życie pracownikom – na monitorach można wyświetlać np. najczęściej zadawane pytania (FAQ) wraz z odpowiedziami, a do tego wszystkich zmian w komunikatach można dokonać dosłownie w mgnieniu oka.

Aby Twoja reklama w biurowcu była doskonała w każdym calu, potrzebny Ci będzie odpowiedni nośnik. Firma AJH media chętnie dostarczy Ci transparentny ekran LED lub zintegruje monitory w jedną ścianę wizyjną. Brzmi interesująco? Zapraszamy do kontaktu!

Pozostałe wpisy

Reklamy w supermarkecie

Trudno o lepsze miejsce na działania marketingowe niż sklepy wielkopowierzchniowe. Każdego dnia przewija się przez nie wiele tysięcy klientów, więc dobrze przygotowana treść audiowizualna

Zobacz wpis