blog

Atrakcyjność i ułatwienie obsługi klientów poprzez moduł rezerwacji internetowej systemu kolejkowego

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w zakresie automatyzacji procesów, znane nam wszystkim i przywołujące niemiłe wspomnienia kolejki w urzędach oraz do gabinetów lekarskich odchodzą do lamusa. I bardzo dobrze – czas oczekiwania na obsługę potrafił rosnąć do absurdalnych wręcz rozmiarów, a przecież niejednokrotnie bywało i tak, że pomimo spędzenia wielu godzin w budynku nie udawało się spotkać ze specjalistą, bo liczba oczekujących była danego dnia po prostu zbyt duża. Nareszcie z tym koniec: wdrażane na szeroką skalę systemy kolejkowe z modułem rezerwacji internetowej sprawiają, że cały proces jest zdecydowanie bardziej transparentny dla petenta, klienta lub pacjenta i nikt nie musi już pytać “Kto z Państwa ostatni w kolejce?”.

Ułatwienie obsługi klientów poprzez moduł rezerwacji internetowej systemu kolejkowego

Często to właśnie najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. Nie inaczej jest z modułem rezerwacji internetowej systemu kolejkowego – umawianie spotkań odbywa się w wygodny sposób, całodobowo i w pełni samoobsługowo. Wystarczy wybrać dogodny termin z poziomu przeglądarki internetowej lub dedykowanej aplikacji dostępnej na urządzeniach mobilnych i gotowe, nasza wizyta została zarejestrowana w systemie. Później trzeba się już tylko stawić w danym budynku i pobrać bilecik, na którym znajdują się wszystkie informacje na temat naszej wizyty: do którego pokoju lub gabinetu należy się udać, jakie dokumenty będą weryfikowane oraz o której dokładnie godzinie możemy liczyć na obsługę.

Same korzyści dla klientów i personelu

Obsługa klienta przy użyciu zaawansowanych technologicznie systemów kolejkowych z modułem rezerwacji internetowej jest dzięki temu nie tylko zdecydowanie bardziej atrakcyjna dla interesantów, lecz również łatwiejsza do kontrolowania i zarządzania przez personel instytucji. Klient korzystający z jej usług ma poczucie, że nie jest pozostawiony samemu sobie i wszystko funkcjonuje tak, jak należy. Jeżeli udało mu się pobrać bilet i zarejestrować wizytę, zyskuje pewność, że na pewno zostanie obsłużony, a odpowiednio rozmieszczone ekrany główne, stanowiskowe i wywoławcze dbają o to, aby nigdy nie czuł się zagubiony nawet w największym budynku.

Nasza firma chętnie zaprojektuje, zrealizuje i wdroży u Państwa spersonalizowane systemy kolejkowe z modułem rezerwacji internetowej. Zapraszamy do kontaktu!

Pozostałe wpisy

Reklamy w supermarkecie

Trudno o lepsze miejsce na działania marketingowe niż sklepy wielkopowierzchniowe. Każdego dnia przewija się przez nie wiele tysięcy klientów, więc dobrze przygotowana treść audiowizualna

Zobacz wpis