blog

Monitory przy kasach – czy faktycznie zwiększają sprzedaż?

Gdy klient robi zakupy, stosunkowo trudno przykuć jego uwagę na dłużej. Kolorowe opakowania na regałach, informacje o ciekawych promocjach i nowych produktach, oznaczenia poszczególnych alejek – istnieje duże prawdopodobieństwo, że wszystkie te elementy będą miały dla niego dużo większy priorytet. Sytuacja zmienia się jednak diametralnie, gdy stoi już przy kasie. Monitor wyświetlający ciekawie zaprojektowaną, dynamiczną treść z łatwością trafia wówczas w same centrum uwagi, co w wielu przypadkach rzeczywiście przekłada się na wyższe wyniki sprzedaży.

Monitory reklamowe Digital Signage przy kasie

Potencjalni odbiorcy treści marketingowych przyzwyczajeni są do otrzymywania krótkich informacji podanych w interesujących wizualnie formie. Chcąc zwiększyć sprzedaż, należy wykorzystać ten trend w możliwie jak największym stopniu. Monitory LED lub LCD przy kasie to prawdziwi mistrzowie w tym zakresie: zapewniają atrakcyjną reklamę w momencie, gdy klient czeka w kolejce i ma po prostu czas obejrzeć przygotowane dla niego treści. A kolejki w najpopularniejszych marketach bywają długie, więc nietrudno wtedy skorzystać z chwili wolnego czasu i cofnąć się po promocyjne produkty zaprojektowane na ekranie.

Obraz wyświetlany w wysokiej rozdzielczości w połączeniu z intensywnymi kolorami bardzo szybko pobudza ciekawość – dobrze dobrany monitor reklamowy przy kasie potrafi przekonać niejednego klienta do uzupełnienia sklepowego koszyka, zwłaszcza jeżeli zaproponujemy mu ciekawą ofertę. Wynik to z faktu, że przy obecnym wzroście cen odbiorcy treści marketingowych są jeszcze bardziej wyczuleni na informacje o promocjach.

Kluczowy moment w walce o uwagę klienta

Który moment w wyścigu jest najważniejszy? Oczywiście przekroczenie mety, to w końcu wtedy wyłaniamy zwycięzcę! Monitor reklamowy Digital Signage pozwala wygrać wyścig sprzedażowy rzutem na taśmę – przecież to właśnie przy kasie klient zastanawia się czy na pewno kupił wszystko, co mu potrzebne. Wystarczy wtedy subtelnie przypomnieć mu za pomocą odpowiednich treści, że przecież zbliża się np. Dzień Dziecka, Dzień Matki czy inna ważna okazja, lub nakierować na nowości.

Przekonaj się, że przykasowe monitory reklamowe LED oferowane przez AJH media to inwestycja, która szybko się zwraca. Skontaktuj się z naszymi specjalistami, chętnie zaproponujemy Ci opłacalne rozwiązanie do Twojego sklepu!

Pozostałe wpisy

Reklamy w supermarkecie

Trudno o lepsze miejsce na działania marketingowe niż sklepy wielkopowierzchniowe. Każdego dnia przewija się przez nie wiele tysięcy klientów, więc dobrze przygotowana treść audiowizualna

Zobacz wpis