Trudno o lepsze miejsce na działania marketingowe niż sklepy wielkopowierzchniowe. Każdego dnia przewija się przez nie wiele tysięcy klientów, więc dobrze przygotowana treść audiowizualna na pewno znajdzie swoich odbiorców. Nic więc dziwnego, że na reklamy w supermarkecie stawiają zarówno same sieci chcące zwrócić uwagę na przeceny i akcje promocyjne, jak i zewnętrzne przedsiębiorstwa mające siedzibę w pobliżu lub nawet w tym samym budynku – jeżeli sklep zlokalizowany jest w galerii handlowej.
To idealny sposób na dotarcie ze swoją marką do świadomości lokalnych mieszkańców. Za stosunkowo niewielkie możesz zainstalować monitory LED np. przy kasie i sprytnie wyprzedzić konkurencję, nawet jeżeli ta dysponuje znacznie większymi środkami.
Najlepsza alternatywa dla nośników drukowanych
W obiektach handlowych konwencjonalne banery, tablice i inne nośniki oferujące wyłącznie przekaz statyczny bardzo rzadko przynoszą zadowalające efekty. Powód jest prozaiczny: znajduje się tam już tak ogromna liczba elementów mających zwrócić uwagę klienta, że trudno jest się przebić.
Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem marketingowym dla supermarketów jest reklama dynamiczna. Jej możliwości są praktycznie nieograniczone. Sieci mogą przykładowo wykorzystać technologię Digital Signage, aby ułatwić swoim klientom poruszanie się po sklepie i w atrakcyjny sposób zaprezentować przygotowane wyprzedaże. Poprzez monitory reklamowe LED w supermarkecie bardzo często do odbiorców docierają również lokalne firmy usługowe, kina, teatry czy instytucje organizujące imprezy kulturalne lub sportowe.
Zalety kampanii marketingowych realizowanych za pomocą monitorów reklamowych w supermarkecie
Nowoczesne ekrany Digital Signage łączą w sobie mnóstwo atutów. Najważniejsze z nich to:
- możliwość zdalnej aktualizacji treści w ciągu dosłownie kilku chwil
- łatwość wchodzenia w interakcję z klientem i przykuwania jego uwagi
- atrakcyjna wizualnie forma przekazu
- duża oszczędność materiałów i czasu w porównaniu do przygotowywania nośników drukowanych
- możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb i specyfiki prowadzonej działalności
Warszawska firma AJH Media to zespół doświadczonych ekspertów od instalacji, integracji i wdrażania systemów Digital Signage oraz innych rozwiązań reklamowych dla supermarketów. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!