Postępu nie sposób zatrzymać.
Tempo zmian niektórych napawa lękiem, innych z kolei niezmiernie cieszy, bo dopatrują się w nich korzyści dla siebie i swoich firm. I BARDZO DOBRZE!
Absolutnie nie chciałbym popierać bezwzględnego płynięcia z prądem, ale jestem zdania, że zawsze można (i należy) szukać pozytywów dla siebie.
Tym wstępem usiłuję przejść do tematu bardzo mi bliskiego – transparentnych ekranów LED. Obserwując ich działanie nie da się oprzeć wrażeniu, że właśnie przenieśliśmy się w czasie. Realność obrazu przy jednoczesnym prześwicie samego nośnika zdecydowanie zapiera dech w piersi. To rozwiązanie ma absolutnie wszystkie możliwości, jakimi dysponują klasyczne ekrany LED, jednak ich przezierność sięga 75%, co daje spektakularny efekt! Wyobraźcie sobie ustawienie takiego ekranu we własnej firmie. Wyświetlacie na nim reklamy tak, jak dotychczas, ale z całą pewnością taka forma przykuje uwagę większej liczby odbiorców. Zatem chciałbym Was zapytać, czy widzicie przestrzeń we własnych firmach właśnie dla takiego rozwiązania?
Napiszcie proszę w komentarzu, co o tym sądzicie.