blog

System Digital Signage

Digital Signage jest bardzo złożonym system, którego składowe to nie tylko ekrany, systemy do zarządzania treścią i pozostałymi urządzeniami. Decydując się na wdrożenie tego systemu w firmie należy uwzględnić również, jakie treści chcemy udostępniać i kto tym systemem będzie zajmował się od zaplecza. Jednak to nie wszystko! Pamiętaj:

1) Nie podejmuj decyzji sam – konsultuj się z zespołem, bo działania związane z Digital Signage podzielicie pomiędzy siebie.

2) Odpowiednio szacuj budżet – uwzględnij również koszty późniejszych aktualizacji i wymiany sprzętu. Lepiej być przygotowanym niż zaskakiwanym nagłymi potrzebami.

3) Myśl elastycznie – decyduj się na systemy mogące być dowolnie przenoszone i rozszerzane, bo przecież zakładasz ciągły rozwój swojego biznesu.

4) Inwestuj rozsądnie – sprzedawcy kuszą promocjami, ale lepiej decydować się na zakup dopiero w chwili, gdy otrzymasz projekt swojego systemu. Tylko wówczas masz pewność, że kupione składowe będą kompatybilne z całością.

5) Sprawdź podstawy nim zaczniesz działać – najlepszy sprzęt i grupa specjalistów okażą się niewystarczające, jeśli problem pojawi się na poziomie wadliwego okablowania czy braku łączności sieciowej. Ciekawi Cię ten temat? Odezwij się do mnie, abym mógł opowiedzieć Ci więcej.

Pozostałe wpisy

Transparentne ekrany LED

Postępu nie sposób zatrzymać. Tempo zmian niektórych napawa lękiem, innych z kolei niezmiernie cieszy, bo dopatrują się w nich korzyści dla siebie i swoich

Zobacz wpis