Pamiętacie, jak kilka lat temu wdrożono płatność zbliżeniową, która przebiegała sprawniej, ale i kompletnie bezdotykowo? Nasuwa się myśl: „Czy ktoś przewidział, co nas czeka?”. Cóż, nie przewidział. Chodziło o usprawnienie całego procesu. Płatność telefonem? Również nic prostszego. Smartfon z funkcją NFC z powodzeniem posłuży do takiego rozliczenia. Pójdźmy o krok dalej. Kompletnie abstrahując od obecnych czasów, znacznie usprawnijmy proces obsługi klienta zaczynając od samego początku: od kolejki klientów. W świecie przyszłości wygląda to tak:
1) Za pomocą kamery swojego telefonu zeskanuj kod QR bądź zbliż smartfon z funkcją NFC do ikony znajdującej się nieopodal biletera.
2) Obserwuj w aplikacji swoje miejsce w kolejce.
3) Poczekaj na komunikat, że właśnie nadeszła Twoja kolej.
4) Przejdź do wskazanego miejsca i załatw swoją sprawę.
Koniec! Zero oczekiwania w zatłoczonym pomieszczeniu, zero domysłów i stresy związanego z długą kolejką. Szybko, sprawnie i przede wszystkim bezpieczne. A co ciekawe, to nie przyszłość – TO DZIEJE SIĘ JUŻ DZIŚ. Jeśli takie rozwiązanie wydaje Ci się interesujące, koniecznie do mnie napisz!