blog

PGNiG Avenida

30 czerwca, 2020

Klient:

Lokalizacja:

Sektor:

Wrożone rozwiązania:

PGNiG ma nowe Biuro Obsługi Klienta w Avenidzie

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGNiG, otworzyła swoje nowe biuro obsługi klienta w Avenidzie. Do niedawna firma zajmowała jedną z wysp w pasażu poznańskiego Centrum – teraz klienci mogą skorzystać z przestronnego Biura Obsługi Klienta o powierzchni 67 mkw gdzie zainstalowaliśmy Nowoczesny System Kolejkowy z Ekranami Digital Signage i mobilnymi urządzeniami do obsługi oczekująych klientów.

Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny zlokalizowane w centrum handlowym, które sąsiaduje z dworcem kolejowym, to duże udogodnienie zarówno dla mieszkańców Poznania i okolic, jak i podróżnych.
Odwiedzający poznańskie Centrum goście już od dawna mogli korzystać z usług PGNiG na jednej z wysp zlokalizowanej w pasażu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów spółka zamieniła wyspę na lokal o powierzchni 67 mkw.

W nowym miejscu klienci mogą załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym i energią elektryczną w domu lub firmie. Udogodnieniem jest również przestronna i wygodna poczekalnia.
Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie Wielkopolskim. Na powierzchni 60 tys. mkw. klienci mogą korzystać z oferty ponad 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni.

Pozostałe projekty

Urząd miasta w Rzeszowie

Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w administracji publicznej ma kluczowe znaczenie dla poprawy efektywności i satysfakcji obywateli. Jednym z takich projektów, zrealizowanych przez firmę AJHmedia,

Zobacz wpis
Ekran

Politechnika Warszawska

Z czym kojarzą Wam się #SystemyKolejkowe? Z urzędami? Instytucjami nastawionymi na obsługę petentów? Przychodniami? To bardzo słuszne skojarzenia! Jednak obecnie do tej listy można

Zobacz wpis