blog

PGE Konstancin Jeziorna

29 czerwca, 2020

Klient:

Lokalizacja:

Sektor:

Wrożone rozwiązania:

Razem z całym zespołem AJHmedia, pomimo całej sytuacji związanej z COVID-19, wciąż prężnie działamy i nadal instalujemy systemy u naszych Klientów.

Najnowsza realizacja to instalacja systemu Customer Visit Management w oddziale PGE Konstancin Jeziorna. Jest to system do zarządzania wizytą klienta, w którego skład wchodzi:

– biletomat,
– 2 główne ekrany wyświetlające stan kolejki oraz informacje multimedialne, chociażby wytyczne sanitarne wynikające z obecnych obostrzeń,
– 4 ekrany pomocnicze pokazujące aktualny stan kolejki,
– aplikacje do obsługi interesantów instalowane na komputerach pracowników.

Choć zainstalowany system funkcjonuje w tym oddziale od niedawna to już otrzymaliśmy informację o pierwszych efektach, które przyniósł. Wpłynął pozytywnie na uporządkowanie kolejki, a co za tym idzie wzrosło zadowolenie klientów. Dodatkowo, kierownik oddziału ma dostęp do raportów, dzięki którym może analizować przepływ klientów i odpowiednio zarządzać personelem.

Customer Visit Management wpłynęło pozytywnie na pracę całego zespołu i na odczucia obsługiwanych petentów. Dzięki tej instalacji, oddział zyskał nowy wizerunek – miejsca nowoczesnego i przyjaznego klientom.

Chcielibyście, aby Wasze firmy budziły właśnie takie skojarzenia? Jeśli tak, to zachęcam do kontaktu!

Pozostałe projekty
Ekran

Politechnika Warszawska

Z czym kojarzą Wam się #SystemyKolejkowe? Z urzędami? Instytucjami nastawionymi na obsługę petentów? Przychodniami? To bardzo słuszne skojarzenia! Jednak obecnie do tej listy można

Zobacz wpis

PGNiG Avenida

PGNiG ma nowe Biuro Obsługi Klienta w Avenidzie PGNiG Obrót Detaliczny, spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGNiG, otworzyła swoje nowe biuro obsługi klienta w

Zobacz wpis