Razem z całym zespołem AJHmedia, pomimo całej sytuacji związanej z COVID-19, wciąż prężnie działamy i nadal instalujemy systemy u naszych Klientów.
Najnowsza realizacja to instalacja systemu Customer Visit Management w oddziale PGE Konstancin Jeziorna. Jest to system do zarządzania wizytą klienta, w którego skład wchodzi:
– biletomat,
– 2 główne ekrany wyświetlające stan kolejki oraz informacje multimedialne, chociażby wytyczne sanitarne wynikające z obecnych obostrzeń,
– 4 ekrany pomocnicze pokazujące aktualny stan kolejki,
– aplikacje do obsługi interesantów instalowane na komputerach pracowników.
Choć zainstalowany system funkcjonuje w tym oddziale od niedawna to już otrzymaliśmy informację o pierwszych efektach, które przyniósł. Wpłynął pozytywnie na uporządkowanie kolejki, a co za tym idzie wzrosło zadowolenie klientów. Dodatkowo, kierownik oddziału ma dostęp do raportów, dzięki którym może analizować przepływ klientów i odpowiednio zarządzać personelem.
Customer Visit Management wpłynęło pozytywnie na pracę całego zespołu i na odczucia obsługiwanych petentów. Dzięki tej instalacji, oddział zyskał nowy wizerunek – miejsca nowoczesnego i przyjaznego klientom.
Chcielibyście, aby Wasze firmy budziły właśnie takie skojarzenia? Jeśli tak, to zachęcam do kontaktu!