Digital Signage jest bardzo złożonym system, którego składowe to nie tylko ekrany, systemy do zarządzania treścią i pozostałymi urządzeniami. Decydując się na wdrożenie tego systemu w firmie należy uwzględnić również, jakie treści chcemy udostępniać i kto tym systemem będzie zajmował się od zaplecza. Jednak to nie wszystko! Pamiętaj:
1) Nie podejmuj decyzji sam – konsultuj się z zespołem, bo działania związane z Digital Signage podzielicie pomiędzy siebie.
2) Odpowiednio szacuj budżet – uwzględnij również koszty późniejszych aktualizacji i wymiany sprzętu. Lepiej być przygotowanym niż zaskakiwanym nagłymi potrzebami.
3) Myśl elastycznie – decyduj się na systemy mogące być dowolnie przenoszone i rozszerzane, bo przecież zakładasz ciągły rozwój swojego biznesu.
4) Inwestuj rozsądnie – sprzedawcy kuszą promocjami, ale lepiej decydować się na zakup dopiero w chwili, gdy otrzymasz projekt swojego systemu. Tylko wówczas masz pewność, że kupione składowe będą kompatybilne z całością.
5) Sprawdź podstawy nim zaczniesz działać – najlepszy sprzęt i grupa specjalistów okażą się niewystarczające, jeśli problem pojawi się na poziomie wadliwego okablowania czy braku łączności sieciowej. Ciekawi Cię ten temat? Odezwij się do mnie, abym mógł opowiedzieć Ci więcej.