oferta

Infokioski zewnętrzne, kioski multimedialne

Nowy wymiar przekazu informacji

Znasz je lepiej niż Ci się wydaje

Z pewnością każdy je widział przynajmniej raz. Przecież trudno nie zwrócić na nie swojej uwagi, wchodząc chociażby do galerii handlowych czy niektórych instytucji. Kioski informacyjne pomagają zorientować się w otoczeniu i szybko odnaleźć niezbędne wskazówki. To dopiero wierzchołek góry lodowej, jeśli chodzi o ich zastosowania.

Wiele zastosowań

Infokioski, zwane również totemami multimedialnymi, w związku z digitalizacją i postępem informatycznych systemów multimedialnych można wykorzystać na nieskończenie wiele sposobów. Są nowoczesne i bardzo intuicyjne. To właśnie z tych powodów tak prężnie się rozpowszechniają.
Przejdźmy do konkretów

Do czego możesz wykorzystać potencjał Infokiosku?

Jego podstawowym zadaniem jest przekazywanie informacji użytkownikom. Ten sposób komunikowania się z odbiorcami nie tylko jest jasny i klarowny, ale także pozwala na zaoszczędzenie cennego czasu zarówno Twoich klientów, jak i pracowników. Wyobraź sobie ile czasu musiałby poświęcić pracownik, aby odpowiedź choćby na kilka prostych pytań klienta. A klient? Nie będzie zadowolony musząc czekać w kolejce, aby dowiedzieć się czegoś, co z powodzeniem znalazłby w kiosku informacyjnym.

Przejdźmy do konkretów, które otrzymasz korzystając z potencjału kiosków informacyjnych:

ikona-korzysci
obsługa przekazywania informacji na różne dostosowane do potrzeb sposoby,
ikona-korzysci
dokonywanie zamówień,
ikona-korzysci
możliwość płatności za zamówienia,
ikona-korzysci
przekazywanie wybranych komunikatów głosowych,
bilety

Te funkcje są możliwe dzięki rozwiązaniom takim, jak:

kody-kreskowe
rozczytywanie znaków w formie kodów kreskowych
biometryka
szeroko rozumiana biometryka
glosniki
głośniki do przekazywania komunikatów głosowych
kamra
kamera rejestrująca obrazy i dźwięki

Infokioski - dopasowane do Twojej firmy

Pamiętaj, że kioski informacyjne cechują się innowacyjnymi rozwiązaniami i stać je na wiele. Dzięki nim stworzysz wsparcie dla firmy, które wcześniej zwyczajnie nie było możliwe. Czytaj dalej a dowiesz się, jak możesz spersonalizować totemy multimedialne.
Co więcej?

Sprawdź jakie są potrzeby Twojego klienta

Musisz mieć świadomość, że oferowane rozwiązania są spersonalizowane. Oznacza to, że nasz Klient bierze aktywny udział w ich tworzeniu. W pierwszej kolejności uwzględniane są potrzeby. Orientujemy się w tym, w jaki sposób kiosk informacyjny ma dostarczać informacji Twoim klientom. Podstawowe pytania, na które wspólnie szukamy odpowiedzi to:
  • Na czym zależy Twojemu klientowi?
  • Jakich informacji poszukuje?
  • W jaki sposób możemy mu dostarczyć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania?
  • W jaki sposób informacje mają zostać finalnie zaprezentowane?
  • Czy wystarcza ekran z logo Twojej firmy i informacja w formie tekstu?
  • Czy jednak może przydatny będzie dodatkowy komunikat głosowy?
  • Może konieczne jest dodanie przeglądarki internetowej, aby użytkownik miał dostęp do podglądu stron internetowych?
  • Czy może Twój klient lepiej zareaguje na informacje wyświetlone w formie reklamy czy też paska informacyjnego?
  • Być może przydatnym będzie obsługiwanie zewnętrznych programów, funkcja umożliwiająca wysłanie maila albo kartki elektronicznej ze zdjęciem?
Dzięki znalezieniu na nie odpowiedzi klient wykorzysta kioski multimedialne jeszcze intuicyjniej. Wpłynie to na ograniczenie ilości czasu niezbędnej do znalezienia informacji, co przeniesie się na jakość, jaką w Twojej firmie poszczyci się obsługa klienta. Wiedz, że infokioski można personalizować w bardzo dużym stopniu.

Atutem jest personalizacja

Bez Ciebie nie będziemy w stanie przygotować tego rozwiązania. Pomagasz nam w procesie jego tworzenia. Jesteśmy otwarci na Twoje opinie i doświadczenia na każdym etapie realizacji. Do tego stopnia, że wszystko co ostatecznie zobaczy Twój klient, jest unikalne i zaprojektowane specjalnie dla Ciebie.

korzyści

Dlaczego właśnie infokiosk?

Prowadząc działalność masz świadomość, że wiele informacji jest powtarzanych i to wielokrotnie. Dzięki wszystkim opisanym wcześniej możliwościom, jakie niesie ze sobą to narzędzie, można po pierwsze zaoszczędzić wiele cennego czasu, zarówno Twoich pracowników jak i klientów. Pozwala to na zwiększanie ilości obsługiwanych kontrahentów, a także usprawnienie działań operacyjnych Twoich pracowników. Samoobsługa to przyszłość każdego współczesnego biznesu. Pozwala rozwinąć firmę, usprawniając jej wewnętrzną logistykę. Samoobsługowy ekran, w który wyposażone są kioski informacyjne, przekazuje informacje równie dobrze, co człowiek (infokioski w wielu wypadkach robią to lepiej).
infokioski-img3

Totemy multimedialne bazą reklamową

Możliwość samodzielnego obsłużenia się klienta i skrócenia czasu jego oczekiwania jest tutaj kluczowa. Jednak kto powiedział, że kiosk multimedialny nie może zostać wykorzystany jeszcze do innych celów? Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie na ekranie paska informacyjnego, gdzie będą wyświetlane opisy nowości wdrażanych w firmie. Ekran kiosku informacyjnego to również dobre miejsce na pochwalenie się ostatnimi realizacjami firmy i najbliższymi planami kolejnych wdrożeń.

Zatem jeżeli:

ikona-korzysci
przekonuje Cię taka wizja,
ikona-korzysci
nie boisz się nowoczesnych rozwiązań,
ikona-korzysci
chcesz się wyeksponować jako przedsiębiorca wychodzący klientowi naprzeciw
infokioski-img2

Rozmowa na temat Twoich potrzeb, a docelowo potrzeb Twoich klientów to dla nas priorytet.

Koniecznie zajrzyj do nas! Sprawdź naszą ofertę, zapytaj o opinię naszych partnerów, dla których pracowaliśmy wcześniej, a przede wszystkim – skontaktuj się z nami! Wspólnie dobierzemy rozwiązanie skrojone na miarę!